• Ο τρόπος που δουλεύουμε αναλυτικά:

    Μηνιαίος σχεδιασμός με την Παιδαγωγική σύμβουλο και την Ομάδα Εποπτείας παιδαγωγών: Ο παιδαγωγικός σχεδιασμός των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ανά ομάδα παιδιών, πραγματοποιείται μετά από συναντήσεις της Ομάδας των παιδαγωγών με την παιδαγωγική σύμβουλο και τον ψυχολόγο. Στη συνάντηση αυτή, που υλοποιείται στο τέλος κάθε μήνα, προσδιορίζεται η στοχοθεσία και ο τρόπος υλοποίησης των project, με κριτήρια το γνωστικό και συναισθηματικό επίπεδο των παιδιών, αλλά κυρίως σύμφωνα με το ενδιαφέρον και τις επιλογές τους. Σχεδιάζεται ένα σύνολο δραστηριοτήτων για τα παιδιά με επίκεντρο το παιδί και τις ανάγκες του. Tο βασικό πλαίσιο του μηναίου εκπαιδευτικού προγραμματισμού αποστέλλεται στους γονείς προς ενημέρωση τους για τους στόχους, και τον τρόπο υλοποίησης των projects που υλοποιούνται. Βασικός στόχος είναι η συμμετοχική εμπλοκή των ίδιων των γονιών στα δρώμενα του σχολείου αλλά και η ενίσχυση του υποστηρικτικού τους ρόλου στις επιμέρους δραστηριότητες. Η διασύνδεση σχολικής κοινότητας και οικογενειακού πλαισίου αποτελεί βασικό προαπαιτούμενο για κάθε εποικοδομητική παιδαγωγική παρέμβαση.

  • Εβδομαδιαίος σχεδιασμός και αξιολόγηση: Η δασκάλα μαζί με την ομάδα της σχεδιάζει το πρόγραμμα της εβδομάδας βασισμένο στις ανάγκες, συναισθηματικές και  γνωσιακές και τα ενδιαφέροντα των παιδιών (μέθοδος Project).

    Η εβδομαδιαία αξιολόγηση και τεκμηρίωση, αποτελεί σημαντικό εργαλείο και απαραίτητο για τον σχεδιασμό της επόμενης βδομάδας.

    Πιο συγκεκριμένα, κάθε εβδομάδα πραγματοποιείται συνάντηση κάθε δασκάλας με την παιδαγωγική σύμβουλο  όπου αξιολογείται η πορεία και ο τρόπος υλοποίησης των projects.  

    Καθημερινή διαλεκτική: Η κάθε μέρα ξεκινά και κλείνει με τον «κύκλο» της ομάδας των παιδιών με τη δασκάλα τους. Εκεί που όλοι μπορούν να κοιτιούνται στο πρόσωπο, να μοιράζονται τα συναισθήματά τους και ό,τι τους απασχολεί. Να σχεδιάζουν και να αξιολογούν την μέρα τους. Σ’ ένα πλαίσιο που προσδιορίζεται από την συμμετοχή των παιδιών σε ό,τι τα αφορά.

    Αυτό σημαίνει συζήτηση που χαρακτηρίζεται από το ενδιαφέρον, την αποδοχή, το δικαίωμα των παιδιών στην έκφραση και την γνώμη. Στην ανάπτυξη της ενσυναίσθησης, της συλλογικότητας, της ευθύνης και υπευθυνότητας.

    Καθημερινά αξιολογείται, όχι μόνο η πορεία και η υλοποίηση των εκπαιδευτικών στόχων μαζί με τα παιδιά, αλλά και η συναισθηματική ισορροπία και έκφραση του κάθε παιδιού. Η αλληλεπίδραση και η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των παιδαγωγών, της Διεύθυνσης, του ψυχολόγου και της συμβούλου είναι συνεχής και άμεση.

    Ο τρόπος λειτουργίας μας απαιτεί εξειδικευμένο προσωπικό πανεπιστημιακών σχολών (Νηπιαγωγοί, Παιδαγωγοί) με κατάρτιση και συνεχή επιμόρφωση.

    Το παιδαγωγικό πρόγραμμα εμπλουτίζεται με δραστηριότητες Αγγλικών, Μουσικής, Θεατρικής Αγωγής και Εικαστικών με εξειδικευμένους δασκάλους. Οι εκπαιδευτικές επισκέψεις , εκδρομές, περίπατοι για εξερεύνηση και επαφή με την φύση και το περιβάλλον ενισχύουν την βιωματική προσέγγιση, την έρευνα και την παρατήρηση πάνω στα θέματα που επεξεργάζονται και ενδιαφέρουν τα παιδιά.

    • Μουσική

      Η Μουσική είναι ένα παιχνίδι με ήχους! Ομαδικά, ατομικά, σωματικά, διανοητικά… Τα παιδιά μπαίνουν αβίαστα στον κόσμο της, κατακτούν την γλώσσα της και διευρύνουν τη φαντασία, την δημιουργικότητα, τις αισθήσεις, τα συναισθήματα! Ανακαλύπτουν τρόπους έκφρασης που τους ταιριάζουν.

      Διαβάστε περισσότερα
    • Αγγλικά

      Με τα Αγγλικά τα παιδιά από 3 ½ χρονών και πάνω έρχονται σε πρώτη επαφή με μια ξένη γλώσσα μέσα από το παιχνίδι, το κουκλοθέατρο, τα Εικαστικά, και διάφορα εποπτικά μέσα.

      Εξοικειώνονται με τους ήχους και την προφορά των λέξεων, μαθαίνουν στοιχεία επικοινωνίας στα Αγγλικά.

    • Εικαστικά

      Τα Εικαστικά είναι χρώματα, αίσθηση, σχήματα, εικόνες, τεχνικές, παρατήρηση, οριοθέτηση, συγκέντρωση, Αισθητική καλλιέργεια, φαντασία, δημιουργικότητα…

      Τα παιδιά γνωρίζουν και πειραματίζονται με ποικίλα υλικά, διαφορετικές τεχνικές ζωγραφικής, αναπτύσσουν τη δική τους «εικαστική γλώσσα». Είναι τρόπος να εκφράσουν ελεύθερα τα καθημερινά τους βιώματα και τα συναισθήματά τους.

    • Θεατρική Αγωγή

      Με ερέθισμα ένα παραμύθι, μια ιστορία, μια είδηση, έναν πίνακα ζωγραφικής, ένα γράμμα, ένα αντικείμενο τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να προσεγγίσουν θέματα/ ζητήματα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες αλλά και τις δυνατότητες τους.

      Διαβάστε περισσότερα
    • Εκπαιδευτικές εκδρομές - Επισκέψεις

      Επιλεγμένα Μουσεία- εικαστικοί χώροι με εκπαιδευτικά προγράμματα, παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων, καραγκιόζη, κουκλοθεάτρου εντός και εκτός σχολείου. Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τον Πολιτισμό, την ιστορία, τις τέχνες. Πάρκα, δάση, άλση και χώροι που σχετίζονται με το θέμα που επεξεργάζονται τα παιδιά, είναι ερεθίσματα για ανακαλύψεις, νέους προβληματισμούς και συμπεράσματα.

    • Πρόγραμμα κολύμβησης

      Τους καλοκαιρινούς μήνες τα παιδιά συμμετέχουν σε πρόγραμμα κολύμβησης δυο φορές την βδομάδα, σε γειτονικό κολυμβητήριο.

    • Μεσημεριανά εργαστήρια

      Κάθε μέρα λειτουργούν στο σχολείο για τα παιδιά που παραμένουν στο σχολείο μετά τις 2 το μεσημέρι εργαστήρια Μουσικής, Θεάτρου- δράματος, παιχνίδια ρόλων, παραμυθιού, κουκλοθεάτρου, Εικαστικών.

  • Δείτε τους χώρους μας!