• Αναδυόμενη ανάγνωση στο Νηπιαγωγείο!...

    Το παιχνίδι ξεκίνησε με 3 παιδιά να γράφουν τα δικά τους ονόματα… 
    …και σιγά σιγά όλης της ομάδας!
    «Τι θα λέγατε να γράψουμε και τα ονόματα των άλλων παιδιών της ομάδας;»
    Την επόμενη μέρα το παιχνίδι εξελίχθηκε… κάποια άλλα παιδιά προσπάθησαν να γράψουν λέξεις από παραμύθια και ιστορίες!
    Και η δική μας παρέμβαση;… ένα βελάκι για να βοηθήσει τη φορά των λέξεων!
    * Η ανάγνωση και η γραφή είναι ταυτόχρονες και αλληλένδετες ως προς την ανάπτυξή τους. Η αναδυόμενη ανάγνωση και γραφή ξεκινά από το ίδιο το παιδί και γίνεται σε ένα περιβάλλον πλούσιο σε ερεθίσματα και στον γραπτό λόγο, υποστηρίζει τον πειραματισμό και την προσπάθεια του παιδιού. Δίνει έμφαση στη διαδικασία μάθησης, όχι στη διδασκαλία, αναφέρεται στις συμπεριφορές ανάγνωσης και γραφής οι οποίες συνδέονται τόσο με την αποκωδικοποίηση του γραπτού λόγου όσο και με την κατανόησή του. Τα παιδιά μαθαίνουν να διαβάζουν και να γράφουν γιατί χρησιμοποιούν αυτές τις δεξιότητες για να εξερευνήσουν και να κατανοήσουν τον κόσμο που τα περιβάλλει. 
Η ιστορία του «μεγαλώνω»…Ζωγράφοι στην τάξη…
Ημερολόγιο
< 2019 >
April
MoTuWeThFrSaSu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
Αρχείο Νέων