• Πώς αποφεύγω ή αντιμετωπίζω έναν κίνδυνο;

    Διερευνώντας τις σκέψεις των παιδιών πάνω σε μία υποθετική συνθήκη!..
  • Ένας φίλος στην ομάδα των Προνηπίων έφερε στην ομάδα το μύθο του Θησέα και του Μινώταυρου…
    …και πολλοί προβληματισμοί εκφράστηκαν από την ομάδα!..
    «Υπάρχουν λαβύρινθοι με Μινώταυρους;»
    «Πώς μπορούμε να βρίσκουμε την έξοδο και την αρχή του λαβύρινθου;»
  • Ακολουθώντας το ενδιαφέρον που μοιράστηκε η ομάδα και την έντονη επιθυμία να ασχοληθούμε με το συγκεκριμένο θέμα, παρότι «φοβικό», εμείς επιλέξαμε να το ανοίξουμε προς διαφορετικές κατευθύνσεις.
    Αναγνωρίζοντας τη ψυχολογική διάσταση πίσω από την έννοια του «λαβύρινθου» και το ότι σηματοδοτεί καταστάσεις και αναφορές, φέραμε τα παιδιά σε επαφή με τους φόβους τους, τις αγωνίες και τα αδιέξοδα στους δικούς τους «λαβύρινθους».
    Καλύπτοντας στόχους από τον γνωστικό και συναισθηματικό τομέα, καθώς και από τον τομέα της προσωπικής και κοινωνικής ανάπτυξης , τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να εκφράσουν και να εκδραματίσουν ,όσα τους απασχολούν παίρνοντας ενεργό μέρος σε διάφορες και διαφορετικές δραστηριότητες!..
  • Ένας λαβύρινθος … δύο διαδρομές!..
  • Ποια διαδρομή θα διαλέξεις να ακολουθήσεις;
  • «Στη λευκή διαδρομή  δεν συναντάς  τον «Μινώταυρο»…
    «Στην κόκκινη τον συναντάς…»
  • Στην πρώτη μας εκδρομή στο δασάκι απέναντι από το σχολείο μας…
    Και τον διασχίσαμε!
  • … χρησιμοποιώντας κι εμείς ένα «μίτο» φτιάξαμε λαβύρινθο!
  • «Πώς όμως θα βρούμε την έξοδο;»
  • Τυλίγοντας ξανά το κουβάρι, καταφέραμε να βγούμε έξω από αυτόν!
  • Πάντα υπάρχουν τρόποι, ξετυλίγοντας το»κουβάρι» να φτάνουμε σε «εξόδους»!
Μια κάρτα γεμάτη ευχές!…Με ένα ρόδι έυχομαι… Με ένα λωτό ξεχνάω…
Ημερολόγιο
< 2020 >
March
MoTuWeThFrSaSu
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Αρχείο Νέων