Στο ξεκίνημα κάθε μέρας στο σχολείο, μετράμε αν είναι εδώ όλα τα παιδιά της ομάδας.
Πόσοι είμαστε όλοι μαζί;
Λείπει κανένας σήμερα;
Τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και έτσι ξεκίνησαμε να ψάχνουμε τρόπους να κάνουν αυτό το μέτρημα, χωρίς τη βοήθεια της δασκάλας.
Αποφασίσαμε, λοιπόν, να φτιάξουμε το δικό μας… παρουσιολόγιο!!
Σχεδιάσαμε το περίγραμμα του χεριού μας, το κόψαμε και στη συνέχεια διαλέξαμε δύο χρώματα. Ρωτήσαμε τα παιδιά τι χρώμα νομίζουν πως θα βγει αν τα ανακατέψουμε και αφού έκαναν τις υποθέσεις τους και πειραματίστηκαν, έφτιαξαν τα χρώματά τους. Κολλήσαμε τα χεράκια μας σε χαρτόνι!
Αφού στέγνωσαν τα χρώματα και πέρασε μια ημέρα, θέλαμε να δούμε αν τα παιδιά θα θυμούνται ποιο είναι το δικό τους χεράκι. Αφού βρήκε ο καθένας το δικό του, τα συγκρίναμε με των άλλων παιδιών. Τα παιδιά εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για τα μεγέθη και συζητούσαν πως…
“Τα χέρια μας δεν είναι ίδια!”
“Μοιάζουν, αλλά το δικό μου είναι λίγο πιο μικρό!”
“Του Ο. είναι το μεγαλύτερο!”
Στη συνέχεια, τοποθετήσαμε στο ταμπλό μας όλα τα χεράκια των παιδιών της ομάδας και ανάμεσά τους φτιάξαμε το παρουσιολόγιό μας!
Κάθε πρωί, όταν ένα παιδί ερχόταν, έβρισκε τη φωτογραφία του από το καλαθάκι που τις βάζαμε και την κολλούσε στο ταμπλό!
Τα παιδιά κάνουν μόνα τους αυτή τη διαδικασία
και χαίρονται που τα καταφέρνουν.