fbpx

Το γράμμα του μήνα

Απρίλης!!!

‘’Απροετοίμαστη η Άνοιξη,
σε κάθε της βήμα κοντοστέκεται, σαστίζει και σωπαίνει.’’ 
Γιάννης Ρίτσος

Περιμένει να χαθεί ο χειμώνας και οι ‘’παγωνιές’’ του στη στροφή του δρόμου, να γεμίσει το κατόπι του με φως, χρώματα, ελπίδες!

Να ανθίσει ο τόπος και ό,τι όμορφο μέσα μας.

Ας βοηθήσουμε λίγο…..

Ας πάρουμε όλοι τα ‘’σκαλιστήρια’’!

Να μην αφήσουμε τη φετινή Άνοιξη να χαθεί… Από εμάς εξαρτάται!!!!!

Παράθυρα στο αύριο και στην Άνοιξη,  τα μάτια των παιδιών!! Διάπλατα ανοιχτά στην αναζήτηση της. Αδημονούν για την Άνοιξη, για τη ζωή..

Την ψάχνουν στον ουρανό και στα μυστήρια του. Στα αστέρια και στην κίνηση των πλανητών, στο μυστήριο και στην ομορφιά της ζωής. Στο σποράκι που μεταμορφώνεται σιγά-σιγά, γίνεται λουλούδι και καρπός!!!

Παρατηρούν το θαύμα της ζωής που ξύπνα από τα πιο ‘’περιφρονημένα’’ που ‘’δουλεύουν’’, κάτω από τη γη και συμβάλλουν στο θαύμα!! Τις μέλισσες και τα πουλιά μέχρι τη δύναμή του δικού τους χεριού και την συμμετοχή του στη δημιουργία! Στη δύναμη που έχουν να μεταμορφώνουν τα πράγματα, να τα κάνουν να ανθίζουν και να καρπίζουν. Να παρατηρούν πως το πιο ασήμαντο γίνεται – είναι σημαντικό, αρκεί να το παρατηρείς και να το αγγίζεις με τρυφερό βλέμμα και χέρι!!

Και το κυριότερο, τι μπορούν να καταφέρουν πολλά χεράκια μαζί και πόσα όμορφα πράγματα μπορούν να ‘’δουν’’, να κάνουν και πόσες διαφορετικές εικόνες και εμπειρίες να μοιραστούν και να ζήσουν!!

Εξημερώνοντας το άγνωστο και φοβικό!

Με πινέλα, μαρκαδόρους, χρώματα προσπαθούν να αιχμαλωτίσουν το φως και την αίσθηση της στιγμής. Να γευτούν τη χαρά της ζωής,  τη συντροφικότητα και την συν-δημιουργία. Στο σπίτι, στο σχολείο, στο δασάκι στη γειτονιά μας, στον κήπο μας, το μπαλκόνι μας….. και όπου μπορούμε να φτάσουμε το χέρι, τα μάτια μας, τη σκέψη μας….φέρνουμε την Άνοιξη!!!

Δεν τη χαρίζουμε, τη δικαιούμαστε, τη διεκδικούμε!!!

Την Άνοιξη γύρω μας και μέσα μας. 

Καλό μήνα!

Καλή Άνοιξη!

Ντίνα Καψάλη

Ομάδα Προνηπίων κ. Μελίνας: Τα Μαρτάκια βγήκαν και περιμένουν κρεμασμένα στα κλαδάκια των δέντρων να τα πάρουν τα πουλάκια για τις φωλιές τους… Η άνοιξη που περιμέναμε επιτέλους έφτασε, και εμείς παρατηρούμε τις αλλαγές του καιρού μέσα από τις αισθήσεις μας, την παρατήρηση των φυτών του κήπου αλλά και με το θερμόμετρο, που όλο και δείχνει μεγαλύτερες θερμοκρασίες!! Έγινε πλέον ρουτίνα μας στον πρωινό κύκλο να ελέγχουμε την πρόγνωση του καιρού και να την επιβεβαιώνουμε!…

Τον προηγούμενο μήνα ασχοληθήκαμε πολύ με την οργάνωση και την Αρχιτεκτονική του Λαχανόκηπου! Τα παιδιά πήραν μετρήσεις, έκαναν υποθέσεις τις οποίες επιβεβαίωσαν ή διέψευσαν με επιχειρήματα, χειρίστηκαν ψηφιακά εργαλεία και χαρτογράφησαν το κομμάτι του κήπου όπου βρίσκεται ο Λαχανόκηπος. Παρατήρησαν από ποια πλευρά έρχεται ο ήλιος το πρωί και έτσι αποφάσισαν που θα φυτέψουν τα πιο ψηλά λαχανικά για να μην κόβουν τον ήλιο από τα υπόλοιπα! Ολοκλήρωσαν την έρευνά τους επικοινωνώντας την στις άλλες ομάδες του σχολείου, κοινοποιώντας το χάρτη που έφτιαξαν και γράφοντας ένα γράμμα!!

Το Ημερολόγιο του Απρίλη είναι λίγο διαφορετικό… Οι μέρες του δεν γράφτηκαν μέσω αντιγραφής από τα παιδιά, αλλά μέσω φωνημικής αντιστοίχισης… «γράφω ό,τι ακούω»… Έτσι λοιπόν η «Κυριακή» που γράφτηκε ως «ΚΙΡΓΑΚΙ», δείχνει πως τα παιδιά έχουν αρχίσει να κατακτούν την αντιστοίχιση των φωνημάτων με γράμματα, το πρώτο βήμα για την παραγωγή γραπτού λόγου!! Σιγά- σιγά, βήμα- βήμα τη φορά, και βοηθώντας ο ένας τον άλλο, η κατάκτηση αυτών των εννοιών είναι ομαδική υπόθεση!!!

Όπως είχαμε μελετήσει και πριν λίγο καιρό που είχαμε ασχοληθεί με την εναλλαγή των εποχών, έτσι και έγινε… Μετά τον τρελό Μάρτη με τα κρύα του και με τα χιόνια του, έφτασε η ζέστη και ο ήλιος, οι μέλισσες και τα λουλούδια, και όλη φύση αναγεννάται!!! Και για κάθε ένα φαινόμενο της Άνοιξης που παρατηρούμε, υπάρχει και ένα έθιμο του Πάσχα να το συνοδεύει! Αυτή η γεμάτη αρώματα γιορτή θα μας φέρει κοντά στα έθιμα του τόπου μας, στις παραδόσεις που περνούν από γενιά σε γενιά… φυσικά μέσα από τους αγαπημένους μας… παππούδες και γιαγιάδες!!! Κάθε παιδί θα αναλάβει να συλλέξει πληροφορίες για έθιμα, συνήθειες, τραγούδια, συνταγές του Πάσχα, ή ακόμα και παλιές φωτογραφίες, περνώντας χρόνο και συζητώντας με τον παππού και τη γιαγιά, που πάντα είναι πρόθυμοι να μοιραστούν ιστορίες από τα παλιά!! Έτσι τα παιδιά θα οργανώσουν εκείνα το πρόγραμμά μας και τα παιχνίδια μας, θα φέρουν συνταγές και θα διαλέξουμε, θα μαζέψουμε λουλούδια για να στολίσουμε τα καλαθάκια μας, θα βάψουμε τα αυγά μας και θα μοιραστούμε ένα σωρό ιστορίες!!!…

Μέσα από την οργάνωση του προγράμματος, τα παιδιά θα αναλάβουν υπευθυνότητες, θα αυτοοργανωθούν, θα εκφράσουν τις απόψεις τους, θα επιχειρηματολογήσουν στην συζήτηση στον κύκλο της ομάδας…

Μέσα από τις συνταγές και τις κατασκευές που θα προσεγγίσουμε, θα ακολουθήσουν σειρά οδηγιών, θα συνεργαστούν, θα βοηθήσουν και θα βοηθηθούν ο ένας από τον άλλο, θα εξασκήσουν τη λεπτή τους κινητικότητα, θα έρθουν σε επαφή με διαφορετικές γεύσεις κα υφές, θα υπολογίσουν ποσότητες και θα παρατηρήσουν την ανάμειξη των υλικών και τη σύστασή τους.

Φυσικά τίποτα δεν γίνεται χωρίς καλή οργάνωση, και η ομάδα μας αγαπάει πολύ τις λίστες!!! Μέσα από την καταγραφή συνταγών και την οργάνωση του προγράμματος σε λίστες, θα αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στην γραφή και την αντιγραφή γραμμάτων και λέξεων, αλλά και θα μπουν στη διαδικασία παραγωγής λέξεων, με υποστήριξη πάντα, γράφοντας ό,τι ακούν! Το χαμόγελό τους όταν το καταφέρνουν, είναι ο μεγαλύτερος στόχος!…

Να έχουμε μια ηλιόλουστη, χαμογελαστή Άνοιξη!

Οι νηπιαγωγοί

Μελίνα Καράμπαμπα & Ηρώ Μηλιώνη

Ομάδα προνηπίων κ. Κέλλυς: Ο Μάρτιος πέρασε και επιτέλους προς το τέλος του έφερε και την Άνοιξη! Με τα παιδιά ανακαλύψαμε τι συμβαίνει με τη Γη και τον Ήλιο κατά την εαρινή ισημερία.. Με μια υδρόγειο σφαίρα και με αφορμή την εθνική μας επέτειο, εντοπίσαμε χώρες όπως η Ελλάδα , η Τουρκία, μιλήσαμε για τα σύνορα, για την εθνική ταυτότητα αλλά και για όσα ενώνουν τους λαούς… Ο πόλεμος στην Ευρώπη απασχολεί τα παιδιά, οπότε συζητήσαμε γι’ αυτόν, εστιάζοντας στην ειρήνη…

Μέσα από παραμύθια, ποιήματα, θεατρικό παιχνίδι, προσπαθήσαμε να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας…Μέχρι που αποφασίσαμε να φτιάξουμε το δικό μας μουσείο ειρήνης για να την προωθήσουμε σε όλο τον κόσμο! Παράλληλα με όλα αυτά, συναποφασίσαμε ότι το θέμα με το οποίο θέλουμε να ασχοληθούμε το επόμενο διάστημα είναι το ανθρώπινο σώμα… Διατυπώσαμε τα πολυάριθμα ερωτήματά μας, καταγράψαμε λέξεις-κλειδιά, αποτυπώσαμε εικαστικά τις πρώτες μας ιδέες για το σώμα…και ξεκινήσαμε την έρευνα μας με οδηγό τα βιβλία των παιδιών!

Αυτό το μήνα, η έρευνα συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς… Από τη μελέτη του σκελετού μας, μέχρι την παρατήρηση & αναγνώριση των βασικών μας οργάνων και των λειτουργιών τους… Τα παιδιά ήδη εντοπίζουν μόνα τους τις πληροφορίες που τα ενδιαφέρουν στα διάφορα είδη γραπτού λόγου, περιγράφουν, αντιστοιχίζουν τις λέξεις με τα σύμβολα, λειτουργώντας πλέον πιο αυτόνομα . (Γλώσσα & Περιβάλλον) Μέσα από επιτραπέζια, κατασκευαστικά παιχνίδια, ακτινογραφίες, αφίσες, θα γνωρίσουμε το ανθρώπινο σώμα από έξω κι από μέσα..(Μελέτη Περιβάλλοντος). Επιπρόσθετα, το δικό μας σώμα θα αποτελέσει αφορμή για εξερεύνηση των εννοιών του χώρου, της συμμετρίας, της χωρητικότητας, αλλά και για πειραματισμούς με τον προσανατολισμό στο χώρο, μέσα από παιχνίδια αισθήσεων & κίνησης…(Μαθηματικά)

Τέλος, με το Πάσχα να βρίσκεται προ των πυλών θα αξιοποιήσουμε ποικίλες πηγές προκειμένου να γνωρίσουμε τα έθιμα & τις παραδόσεις από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας. Αξιοποιώντας την καταγωγή και τις «ρίζες» της κάθε οικογένειας θα έρθουμε σε επαφή με εορταστικές συνήθειες του παρελθόντος, δημιουργώντας γέφυρες με το παρόν. Μικροί και μεγάλοι θα έχουν ενεργό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία!

Καλό μας μήνα!!!

Οι νηπιαγωγοί,

Κέλλυ Μπαξεβανάκη & Ηρώ Μηλιώνη

Ομάδα Νηπιαγωγείου: Το Μάρτιο στα πλαίσια της χαρτογράφησης του κήπου τα παιδιά, για να υπολογίσουν τις διαστάσεις και την επιφάνεια, έκαναν εκτιμήσεις, συγκρίσεις και χρησιμοποίησαν για τη μέτρηση άτυπες (τα τετράγωνα πλακάκια του κήπου, τα παπούτσια τους) αλλά και τυπικές (ξύλινο μέτρο, κορδέλα) μονάδες μέτρησης. Μέσα από το μέτρο που έφερε κάποιο παιδί τα παιδιά παρατήρησαν και συνειδητοποίησαν πως το ένα μέτρο αποτελείται από 100 μικρά κομματάκια που τα λέμε εκατοστά.

Εστίασαν στη γωνιά της λασποκουζίνας η οποία αναδιαμορφώθηκε, παρατήρησαν τις αλλαγές που έγιναν και πρότειναν ιδέες για το πως να την εμπλουτίσουν και να την οργανώσουν σύμφωνα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους. Στο τέλος, έκαναν κάποια προσχέδια, τόσο για τον κήπο όσο και για τη λασποκουζίνα, για να τα χρησιμοποιήσουν σαν οδηγό για την ολοκλήρωση της κατασκευής. Κατέγραψαν τα αποτελέσματα των μετρήσεων και των αλλαγών που πρότειναν…

Μετά από όλη αυτή τη διαδικασία τα σχέδιά μας άλλαξαν!!… Η ομάδα πήρε τελικά την απόφαση να κατασκευάσει μια μακέτα του κήπου και να εντάξει σε αυτήν τις αλλαγές που θα προτείνει για τη λασποκουζίνα!!…

Τον Απρίλη θα σκεφτούμε με τα παιδιά τι χρειάζεται για να γίνει η μακέτα, ποια υλικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε, από ποιον μπορούμε να ζητήσουμε πληροφορίες για τη διαδικασία κατασκευής της.

Έτσι, στα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες τα παιδιά θα εξοικειωθούν με χωρικές έννοιες, θα πειραματιστούν με τα υλικά και τις ιδιότητές τους, θα προσεγγίσουν γεωμετρικά σχήματα και θα πειραματιστούν με τους όγκους…

Στην περιβαλλοντική, θα κάνουμε με τα παιδιά τη δεύτερη εξόρμησή μας στη Ρεματιά Χαλανδρίου για να συνεχίσουμε τη διαδρομή που είχαμε σχεδιάσει την προηγούμενη φορά…Θα παρατηρήσουμε τις αλλαγές που έχει φέρει η άνοιξη στη φύση και τα πλάσματα που ζουν εκεί!! Παράλληλα, την προηγούμενη φορά είχαμε παρατηρήσει πως κάποιοι κορμοί μας δυσκόλευαν στην ισορροπία και κάποια σκαρφαλώματα…

Στο λαχανόκηπο, ακολουθώντας το χάρτη που σχεδίασαν τα προνήπια, φυτέψαμε φραουλιές και πατάτες και έχοντας σαν οδηγό αυτό το χάρτη, σε συνεργασία με τα προνήπια θα κατασκευάσουμε ένα επιδαπέδιο παιχνίδι στο αίθριο…Μια διαδρομή βασισμένη στη χωροταξία του λαχανόκήπο!!

Άραγε θα τα καταφέρουμε αυτή τη φορά;

Στο λαχανόκηπο του κήπου, ήδη ακολουθώντας τις οδηγίες των προνηπίων μετά την έρευνα που έκαναν, έχουμε φυτέψει φραουλιές και πατάτες!!

Ο Απρίλης όμως είναι και το Πάσχα… Τα παιδιά έχουν ήδη ξεκινήσει να λένε πως θα πάνε στον παππού και στη γιαγιά…Θα γράψουν ερωτήσεις, θα πάρουν συνεντεύξεις και μέσα από τις αναμνήσεις και τις διηγήσεις από τη δική τους παιδική ηλικία, τα παιδιά θα γνωρίσουν ήχους, μυρωδιές, εικόνες, ήθη και έθιμα που υπάρχουν σε διαφορετικά μέρη της Ελλάδας!!

Καλό μήνα!!

Οι νηπιαγωγοί,

Νότα Κωστούρου και Μαρίνα Μπουρτούλη

Αγγλικά- Μουσική- Εικαστικά

 

Δραστηριότητες στα Αγγλικά

Τον Απρίλιο θα έχουμε την ευκαιρία να βγούμε σε εξωτερικούς χώρους και να παρατηρήσουμε την φύση που αλλάζει εν όψει της Άνοιξης.  Έχουμε ασχοληθεί στο παρελθόν με το λεξιλόγιο της ενότητας Φύση, γι’αυτό θα μας είναι οικείο και ευκολότερο να το χρησιμοποιήσουμε. Θα επεξεργαστούμε επίσης νέο λεξιλόγιο όπως ladybug, caterpillar, snail κ.α. Φυσικά εν όψει του Πάσχα, θα δούμε το σχετικό λεξιλόγιο και θα οργανώσουμε ένα κυνήγι πασχαλινών αυγων (egg hunt) στους χώρους του σχολείου μας! 

Καλό μήνα!

Η δασκάλα των αγγλικών,

Χαρά Μαλτέζου

Δραστηριότητες στη μουσική

Μιας και ο Απρίλιος είναι ο μήνας που γιορτάζουμε το Πάσχα, με τις ομάδες θα κινηθούμε σε δύο κατευθύνσεις: η πρώτη θα έχει να κάνει με το Πάσχα και με τα έθιμά του (παραδόσεις, μουσικές και τραγούδια από διάφορα μέρη της Ελλάδας) και η άλλη θα αφορά τα επιμέρους project των ομάδων και την ολοκλήρωσή τους ή το άνοιγμα νέας θεματικής πάνω στη μουσικοκινητική.

Ομάδες νηπιαγωγείου και προνηπίων κ. Μελίνας και κ. Κελλυς: Με αφορμή το Πάσχα, με την ομάδα θα δούμε από μουσικής σκοπιάς , τα τραγούδια και τις μουσικές που έχουν σε διάφορα μέρη της Ελλάδας για να γιορτάσουν αυτή τη μεγάλη γιορτή. Επίσης, μέσα από τα ταξίδια μας στον κόσμο και στην Ελλάδα θα γνωρίσουμε τις οικογένειες των μουσικών οργάνων καθώς και τα όργανα της συμφωνικής ορχήστρας.

Καλό μήνα!

Ο δάσκαλος της μουσικής,

Γιώργος Σίνος

Δραστηριότητες στα Εικαστικά

Με την ομάδα του νηπιαγωγείου θα ανακαλύψουμε τα διαφορετικά μοτίβα στα έντομα της Kusama δημιουργώντας τα δικά μας έργα γεμάτα από τέλειες…βουλιτσες… μικρούς και μεγάλους κύκλους.

Στις ομάδες των προνηπίων της κ.Κέλλυς και κ.Μελίνας θα κατασκευάσουμε τα δικά μας έντομα και λουλούδια με την τεχνική του κολλάζ. Θα εμπνευστούμε από τα έργα του Mattisse ανακαλύπτοντας τη συμμετρία στη φύση…..

. Καλό μήνα!

Η δασκάλα των εικαστικών,

Ναταλία Φραγκαθούλα

Μεσημεριανά εργαστήρια

Εργαστήρι κατασκευής κούκλας με την κ. Κέλλυ για το Νηπιαγωγείο κάθε Παρασκευή και για τα προνήπια κάθε Δευτέρα: Αυτόν τον μήνα θα δοκιμάσουμε να δημιουργήσουμε πασχαλινά κουνελάκια με την τεχνική της καλτσόκουκλας! Αυτό που θα χρειαστούμε από εσάς, είναι ένα παλιό ζευγάρι κάλτσες σε καλή κατάσταση (κυρίως χωρίς τρύπες!), είτε παιδικές, είτε ενηλίκων. Οι μικροί μας φίλοι θα γνωριστούν μεταξύ τους και θα μας αφηγηθούν τις ιστορίες τους προτού ταξιδέψουν στο σπίτι τους!

Εργαστήρι Χορού με την κ. Μελίνα για το Νηπιαγωγείο κάθε Πέμπτη και για τα προνήπια κάθε Τρίτη: Χτίζοντας και σπάζοντας μοτίβα, θα επεξεργαστούμε διαφορετικούς ρυθμούς και τα παιδιά θα αναγνωρίσουν διαφορετικά ηχοχρώματα, μέσα σε ένα πολύ ελεύθερο πλαίσιο, όπου ο χορός θα είναι έκφραση, εκτόνωση και ευχάριστη ώρα με τους φίλους!!

Μέσα από ασκήσεις ισοσρροπίας και ασκήσεις στα mat με το βάρος του σώματος, στόχος μας θα είναι η ενδυνάμωση και ο έλεγχος!

Εργαστήρι Εκπαιδευτικού Δράματος με την κ. Μελίνα για το Νηπιαγωγείο κάθε Πέμπτη και για τα προνήπια κάθε Τρίτη: Σε ένα μέρος «ήσυχο και ασφαλές, όπου η ζωή ήταν άνετη και ο καθένας ήξερε τον ρόλο του»… Μια μέρα, έφτασαν ξένοι… Κανείς δεν τους γνώριζε, κανείς δεν τους περίμενε…

Γιατί ήρθαν;

Μοιάζουν διαφορετικοί…

Τι θέλουν;

Θα μας φάνε;

Θα μας πάρουν το φαγητό;

Μέσα από μια απλή και τρυφερή ιστορία, τα παιδιά θα προσεγγίσουν ένα θέμα πιο επίκαιρο από ποτέ, θα εστιάσουν σε λεπτομέρειες, θα πάρουν θέση, θα μπουν σε ρόλο και θα δουν την κατάσταση από όλες τις οπτικές γωνίες…

Τι θα γίνει στο τέλος της ιστορίας;… Η λύση για τα παιδιά είναι απλή.

Εργαστήριο παιδικού βιβλίου με τη κ. Μαρίνα για το Νηπιαγωγείο κάθε Δευτέρα και για τα προνήπια κάθε Τετάρτη: Το Μάρτη με τα παιδιά μέσα από βιβλία που μας δίνουν πληροφορίες για τις αλλαγές που φέρνει η άνοιξη στη φύση και τα πλάσματα που ζουν σε αυτή, εμπνευστήκαμε και δημιουργήσαμε ήρωες και ηρωίδες για τη δική μας ανοιξιάτικη ιστορία..Τους δώσαμε όνομα και χαρακτηριστικά και ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε την πλοκή της ιστορίας μας!…

Ποια άλλα στοιχεία όμως περιέχει ένα βιβλίο; Τι άλλο θέλει η κάθε ομάδα να προσθέσει σε αυτό;

Τον Απρίλη θα τα καταγράψουμε όλα αυτά σε ένα μεγάλο αυτοσχέδιο βιβλίο και θα ανακαλύψουμε τι άλλο χρειαζόμαστε για να το ολοκληρώσουμε και να κάνουμε τη βιβλιοδεσία!!

Εικαστικά με τη κ. Ναταλία για το Νηπιαγωγείο κάθε Τρίτη και για τα Προνήπια κάθε Πέμπτη: Προσεγγίζοντας την Άνοιξη και το Πάσχα θα παίξουμε με απλές τεχνικές origami δημιουργώντας τα δικά μας ζωάκια. Θα πειραματιστούμε με τα διαφορετικά μεγέθη τη μορφή τον όγκο και την έννοια του τρισδιάστατου…

Εργαστήρι Παιχνιδιών Κίνησης, Σκέψης, Κρίσης με την κ.Ηρώ για το Νηπιαγωγείο κάθε Παρασκευή και για τα Προνήπια κάθε Δευτέρα: Επιτέλους, η Άνοιξη έφτασε και στο σχολείο μας. Τι πιο ωραίο από λίγα ακόμα πειράματα…. όμως αυτή τη φορά ……στο αίθριο!!!Τι είναι άραγε η αεροδυναμική; Τι σχήματα μπορώ να δημιουργήσω με τη σκιά; Μήπως μπορεί η ρομποτική να μας βοηθήσει στο βάψιμο των αυγών;

Ας τα ανακαλύψουμε λοιπόν…..

Ανοιξιάτικες περιπέτειες; Τσεκ

Πασχαλινές διερευνήσεις; Τσεκ

Πασχαλινοανοιξιάτικοι Πασχαλινοανοιξιάτικες

ΕπιSTEAMονες ΕπιSTEAMόνισες;

Έτοιμοι; Έτοιμες;

Τσεκ Τσεκ

 

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΠΡΟΝΗΠΙΟ

ΔΕΥΤΕΡΑ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΒΙΒΛΙΟΥ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΟΥΚΛΑΣ

ΤΡΙΤΗ

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΡΑΜΑ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΧΟΡΟΥ

ΤΕΤΑΡΤΗ

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ/ΣΚΕΨΗΣ/ΚΡΙΣΗΣ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΒΙΒΛΙΟΥ

ΠΕΜΠΤΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΡΑΜΑ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΧΟΡΟΥ

*STOP MOTION*

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΟΥΚΛΑΣ

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ/ΣΚΕΨΗΣ/ΚΡΙΣΗΣ

*Το εργαστήρι STOP MOTION πραγματοποιείται κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα, εκτός αν υπάρξει ανάγκη για περισσότερες συναντήσεις. Τις ημέρες εκείνες δεν πραγματοποιείται το Εργαστήρι Εκπαιδευτικού Δράματος και Χορού.

Ενημέρωση Γονιών

Αυτόν τον μήνα θα έχετε τις συναντήσεις με τις νηπιαγωγούς. Τα ραντεβού σας είναι ήδη κλεισμένα από εσάς και έχετε λάβει το λινκ με το οποίο θα συνδεθείτε εκείνη την ημέρα.

Οι ημερομηνίες είναι:

Πέμπτη 7/4 για την ομάδα της κ. Μελίνας.

Δευτέρα 11/4 για την ομάδα του Νηπιαγωγείου.

Τετάρτη 13/4 για την ομάδα της κ. Κέλλυς.

Τετάρτη 6/4 και 13/4 με τον κ. Γιώργο, Δάσκαλο Μουσικής.

Δευτέρα 4/4 και 11/4 με την κ. Ναταλία, Δασκάλα Εικαστικών.

Πέμπτη 7/4, Παρασκευή 8/4, Πέμπτη 14/4 και Παρασκευή 15/4 με την κ. Χαρά , Δασκάλα Αγγλικών.

Εκδρομές-Εξορμήσεις-Παραστάσεις

Την Δευτέρα 4/4 τα παιδιά θα παρακολουθήσουν την παράσταση ‘’Παραμύθια στο χαρτί’’. Η αφηγήτρια καταφτάνει με ένα σωρό βιβλία. Παλιά, καινούργια, μικρά, μεγάλα…Είναι βλέπεις η παγκόσμια ημέρα του παιδικού βιβλίου και θέλει να διαλέξει το καλύτερο για να μας διαβάσει. Απ’ όλα τα βιβλία πράγματι κάποιο ξεχωρίζει. Είναι ένα παλιό ημερολόγιο ενός πύργου! Όλη η ιστορία του! Και δεν είναι οποιοσδήποτε πύργος. Είναι ένας πύργος που είδε κι έζησε πράγματα που μόνο στα παραμύθια συναντάς… Ε αυτήν την ιστορία αξίζει να τη διαβάσουμε. Το Βιβλίο ανοίγει κι από μέσα ξεπηδά ένας ολόκληρος μαγικός κόσμος. Οι σελίδες του φτιάχνουν κάστρα από χαρτί και οι ζωγραφιές του ζωντανεύουν νεράιδες και βασιλόπουλα…

Εισιτήριο: 10 ευρώ. (Το πόσο του εισιτηρίου να κατατεθεί με το ποσό του επόμενου μήνα.)

Την Δευτέρα 11/4 το πρωί στο σχολείο τα παιδιά θα παρακολουθήσουν την παράσταση ‘’Ο εγωιστής γίγαντας’’ Κάθε απόγευμα γυρίζοντας από το σχολείο τα παιδιά πήγαιναν να παίξουν στον κήπο του γίγαντα. Όταν ο γίγαντας επέστρεψε από το ταξίδι του, έδιωξε τα παιδιά και έχτισε ένα τοίχο από απαγορευτικές ταμπέλες. Όμως, και ο πιο εγωιστής γίγαντας, πόσο μπορεί να αντέξει τη μοναξιά και το χειμώνα;” Το έργο είναι μια διασκευή πάνω στο πρωτότυπο παραμύθι του Όσκαρ Ουάιλτ, και πραγματεύεται τα πολλά πρόσωπα του εγωισμού σε αντιπαραβολή με την ομαδικότητα, τη φιλία, τη χαρά, που καταφέρνουν τελικά να υπερνικήσουν.

Εισιτήριο: 8 ευρώ. (Το πόσο του εισιτηρίου να κατατεθεί με το ποσό του επόμενου μήνα.)

Την Τρίτη 12/4 η ομάδα της Μελίνας θα επισκεφθεί το Άλσος Συγγρού στα πλαίσια αναζήτησης της Άνοιξης! Μέσα από ένα φωτογραφικό πρότζεκ, τα παιδιά θα εντοπίσουν στοιχεία της άνοιξης στο Άλσος, θα τα καδράρουν και….με ένα κλικ θα τα κρατήσουν στιγμές της Άνοιξης για τη φωτογραφική τους έκθεση! Ακόμη, θα μαζέψουν λουλούδια και φυσικά υλικά προκειμένου να στολίσουν τα καλαθάκια τους για το Πάσχα, μέσα στα οποία θα βάλουν τα κουλουράκια και τα βαμμένα αυγά του!!!

Την Τετάρτη 13/4 η ομάδα της Μελίνας, θα επισκεφθεί το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης για να παρακολουθήσει το πρόγραμμα: Κι όμως είναι άνθρωπος, η ανθρώπινη μορφή στα αρχαία χρόνια! Από την προϊστορική εποχή οι άνθρωποι ένιωσαν την ανάγκη να απεικονίσουν τον ίδιο τους τον εαυτό. Με τα υλικά που τους έδινε η γη στον τόπο που ζούσαν έφτιαξαν ειδώλια, αγγεία και φυλαχτά. Κάποια θυμίζουν σανίδες και κάποια άλλα γράμματα, άλλα μοιάζουν με σταυρό και κάποια άλλα με πτηνό κι όμως όλα κρύβουν ανθρώπινες μορφές! Μέσω του προγράμματος τα παιδιά καλούνται να ανακαλύψουν τις μορφές που κρύβουν τα ειδώλια και τα αγγεία του Μουσείου.

Εισιτήριο: 6 ευρώ. (Το πόσο του εισιτηρίου να κατατεθεί με το ποσό του επόμενου μήνα.)