fbpx

Το γράμμα του μήνα

Επιστρέψαμε! Εξοπλισμένοι με μια ακόμη γνώση τουλάχιστον… ότι είναι ακόμα χειμώνας που μας άφησε ακόμη κάτι από το θυμό του!!!

Εμείς όμως μαθαίνουμε να αξιοποιούμε αυτό που εκείνος μας έδωσε …θυμωμένος! Απολαύσαμε ό,τι έμεινε από το πολύ χιόνι που μας έριξε, πιθανόν κουνώντας μας και το δάχτυλο συνοφρυωμένος..Μας έκανε να σκεφτούμε γιατί άραγε είναι θυμωμένος;…

Διαπιστώσαμε και την αμφιθυμία του. Είναι μήπως χαρακτηριστικό του Αττικού ουρανού που εκεί που είναι μουρτζούφλης και πολύ θυμωμένος γίνεται καταγάλανος και βγάζει ένα υπέροχο ήλιο!

Ακούγοντας επίσης τις προβλέψεις των μετεωρολόγων και παρατηρώντας την θερμοκρασία που προέβλεψαν στο θερμόμετρο του σχολείου, τα φυτά του λαχανόκηπου θα πεθαίνανε από τον πάγο. Γι’ αυτό τα σκεπάσαμε με ειδικό πανί να τα προστατέψουμε, και τα καταφέραμε!! Χρειάζονται ακόμα λίγο χρόνο για να είναι έτοιμα για το πιάτο μας! Πόσος είναι όμως αυτός ο χρόνος και τι ρόλο παίζει τέλος πάντων για όλα στη ζωή μας;;

Αυτό που μαθαίνουμε εν τέλει με τα πολλά που παρατηρούμε και δοκιμάζουμε είναι ότι μπορούμε να τον κάνουμε του χεριού μας!! Έτσι που να απολαμβάνουμε την κάθε στιγμή του!! Το χρόνο που έχουμε για παιχνίδι, το χρόνο της συντροφιάς με τους φίλους, το χρόνο που αφιερώνουμε στο φαγητό, στον ύπνο, στο χουζούρεμα, στις αγκαλιές, στη βόλτα, το χρόνο που ο ήλιος λάμπει, το χρόνο που ο καιρός θυμώνει και μας δίνει βροχή, χιόνι…

Εμείς σκεφτήκαμε να προνοούμε και να του βγάζουμε τη γλώσσα..

Γι’ αυτό θα προμηθευτούμε γαλότσες, αδιάβροχα, γάντια, σκουφάκια και ζεστά μπουφάν και θα απολαμβάνουμε το χιόνι, τις λάσπες, τις εξερευνήσεις μας και το παιχνίδι στη φύση.

Της αρέσει της φύσης αυτό γιατί έτσι μαθαίνουμε να την προσέχουμε και να την σεβόμαστε. Μαθαίνουμε να απολαμβάνουμε και να επιζητούμε τις αλλαγές, στη φύση, στη ζωή μας. Μαθαίνουμε να επιθυμούμε, να ελπίζουμε, να σχεδιάζουμε, να ονειρευόμαστε.

Και όπως λέει και ο ποιητής… ’’Η στιγμή είναι ένα τίποτα του χρόνου, όμως χωράει τα αποκορυφώματα…’’(από την Κική Δημουλά).

Καλό μας μήνα!

Ντίνα Καψάλη

Ομάδα παιδιών κ. Νίνας & κ. Ελένης: Αποχαιρετώντας τον Χειμώνα καλωσορίζουμε σιγά-σιγά την Άνοιξη…. Φορέσαμε ήδη τα… Μαρτάκια για να μην μας κάψει ο ήλιος που άρχισε να γίνεται λαμπερός μερικές φορές… Θα τα βάλουμε στα δέντρα να τα πάρουν τα χελιδόνια για τη φωλιά τους, όταν έρθουν… Παρατηρούμε τον κήπο μας να αλλάζει… Κάποια λουλούδια έχουν ανθίσει, οι βολβοί που είχαμε φυτέψει το φθινόπωρο άνθισαν και αυτοί!! Θαυμάζουμε τα χρώματά τους και αναρωτιόμαστε γιατί έχουν διαφορετικά χρώματα, τί χρειάζονται τα φυτά να μεγαλώσουν και να ανθίσουν; Θα βγάλουν και φρούτα; Θέλουμε να μάθουμε για όλα αυτά!

Στον λαχανόκηπο θα φυτέψουμε τα ανοιξιάτικά λαχανικά. Θα τα παρατηρούμε και θα τα φροντίζουμε… και θα δούμε τί θα γίνουν! Τώρα θα φάμε τα μπρόκολα και τα κουνουπίδια του χειμώνα…

Τον ερχομό της Άνοιξης θα τον υποδεχτούμε όπως της αξίζει. Με τραγούδια, ποιήματα, παραμύθια, χορούς, κουκλοθέατρο και πολλές ζωγραφιές με τα χρώματά της.

Διαμορφώνουμε και τον κήπο για να περνάμε περισσότερο χρόνο έξω με διάφορες γωνιές!…

Μας αρέσουν πολύ οι διαδρομές με τα αυτοκίνητα… θα φτιάξουμε τις δικές μας με διαφορετικά χρώματα και κατευθύνσεις και προορισμούς.

Και φυσικά θα γιορτάσουμε τις Απόκριες! Οργανώνουμε το πάρτυ μας με το δικό μας Μενού!

Καλή Άνοιξη!!!!

Νίνα Λυμπέρη, Ελένη Κοντού, Βικτωρία Μανούσακα

Ομάδα κ. Ελισάβετ και κ. Χριστίνας (2,5 ετών- 3 ετών): Ο Φλεβάρης μάθαμε ότι είναι ο τελευταίος μήνας του χειμώνα»… Έρχεται η άνοιξη με τον Μάρτη!

Φοράμε το «Μαρτάκι», για να μας προστατέψει από τον ισχυρό πρώτο ήλιο της Άνοιξης… και όταν έρθουν τα χελιδόνια θα το κρεμάσουμε στα δέντρα για να το πάρουν να φτιάξουν τη φωλιά τους!

Όλα γίνονται πιο φωτεινά… η φύση φορά τα πιο ωραία της χρώματα… στον κήπο, τον ουρανό, τον αέρα, τα φυτά, τα δέντρα…

Βάζουμε τις αισθήσεις μας σε επιφυλακή! Θα κάνουμε βόλτες στο πάρκο Να μυρίσουμε την Άνοιξη, να ανακαλύψουμε τις αλλαγές… πώς και γιατί συμβαίνουν…

Θα βγούμε έξω στον κήπο… στο δάσος… θα σκάψουμε το χώμα… θα παρατηρήσουμε την υφή του… το χρώμα του… θα «παίξουμε» με τις χωρικές έννοιες πάνω-κάτω από το χώμα (γη) και θα εξερευνήσουμε τι βρίσκεται από κάτω στη γη.

Τί χρειάζονται τα φυτά για να μεγαλώσουν… «Τι κοινό έχουμε ανάγκη εμείς και τα φυτά για να μεγαλώσουμε;;»

Με τα παιδιά θα προσπαθήσουμε να μάθουμε…
Θα παρατηρήσουμε τα στάδια εξέλιξης τους…

Μέσα από βιβλία, πειράματα, παρατήρηση… θα ρωτήσουμε και τον κ. Νίκο που είναι ο κηπουρός του σχολείου …

Η 21 η Μαρτίου είναι η παγκόσμια ημέρα ποίησης και η μέρα της Ισημερίας! Τί σημαίνει ποίηση; Θα τη γνωρίσουμε μέσα από ποιήματα και τραγούδια…

Και φυσικά γιορτάζουμε τις Απόκριες! Το πάρτυ θα είναι δικής μας ευθύνης! Θα μαγειρέψουμε τα φαγητά μας και θα οργανώσουμε τη γιορτή μας. Ήδη η γωνιά της μεταμφίεσης στο σχολείο έχει την τιμητική της.Συγχρόνως ετοιμάζουμε τον κήπο για να μας φιλοξενεί όλο και περισσότερο. Με πειρατικά καράβια, κουκλοθέατρο κήπου… τρίλιζες, μανάβικο, μπασκέτες…

Καλό μήνα!!!

Ελισάβετ Μπούτση & Χριστίνα Κοντομανώλη

Ομάδα παιδιών κ. Μαρικαίτης & κ. Δέσποινας (3 ετών): Το μήνα που πέρασε ασχοληθήκαμε με το φως και τη σκιά και μελετήσαμε με διάφορους τρόπους το φαινόμενο της σκιάς. Κάναμε αρκετά πειράματα με διαφορετικές πηγές φωτισμού, φυσικό και τεχνητό φως. Ανέκυψαν αρκετές απορίες «Πότε βλέπουμε τις σκιές μας; Πότε είναι μικρές και μεγάλες;. Πότε αλλάζει το χρώμα της σκιάς; Πότε οι σκιές αλλάζουν θέση;». Από τα πειράματά μας προέκυψαν και αρκετά συμπεράσματα «Για να δούμε τις σκιές χρειάζεται φως, όταν δεν έχει ήλιο δεν βλέπουμε τις σκιές μας στον κήπο, όταν πηγαίνουμε κοντά στο φως γινόμαστε γίγαντες, όταν πηγαίνουμε κοντά στο πανί είμαστε μικρούληδες». Ο πειραματισμός με το φως και τη σκιά οδήγησε σε μια πρώτη εξοικείωση με το θέατρο σκιών, αλλά αξιοποιήθηκε και εικαστικά με τη βοήθεια της Ναταλίας. Τα παιδιά παρατήρησαν τις σκιές τους στον κήπο, έβγαλαν φωτογραφίες και τις ζωγράφισαν και έπαιξαν μαζί τους. Παρατηρήσαμε πως οι σκιές μας ακολούθησαν και στην πρώτη μας επίσκεψη στο πάρκο. Το πάρκο αποτελεί μια πολύ σημαντική μαθησιακή ευκαιρία, έτσι, όσο ανοίγει ο καιρός θα αυξηθούν οι επισκέψεις μας εκεί.

Τέλος, θα ασχοληθούμε με την περιβαλλοντική αγωγή. Τα παιδιά παρατήρησαν πως στο πάρκο υπάρχουν διαφορετικά φυτά από αυτά που έχουμε στον κήπο του σχολείου και περισσότερα δέντρα. Μάζεψαν καρπούς π.χ. βελανίδια, ξύλα, πέτρες, φλοιούς από δέντρα και τα έφεραν στο σχολείο για να τα μελετήσουμε στη γωνιά παρατήρησης.

Αυτό το μήνα θα αρχίσουμε να επιστεφόμαστε συχνότερα το πάρκο για να μελετήσουμε καλύτερα το φυσικό περιβάλλον.

Και εννοείται θα γιορτάσουμε τις Απόκριες με το πάρτυ μας και ετοιμάζοντας μόνοι μας το γιορτινό μενού!

Καλό μήνα!

Μαρικαίτη Γραικιώτη, Δέσποινα Τόβα

Ομάδα παιδιών κ. Φωτεινής και Ελευθερίας (3 ½ χρ.): Η ομάδα μας τον προηγούμενο μήνα με σκοπό να αξιολογήσει το σχέδιο εργασίας με θέμα τον μετεωρολογικό σταθμό που κατασκευάσαμε, συγκέντρωσε φωτογραφίες από την όλη διαδικασία, και αφού τα παιδιά θυμήθηκαν και ανέφεραν τους τρόπους με τους οποίους δημιουργήσαμε τα τρία όργανα μέτρησης, εξέφρασαν διάφορες ιδέες ώστε να παρουσιάσουμε τη λειτουργία των οργάνων στις άλλες ομάδες του σχολείου μας. Παράλληλα κάθε μέρα έχουμε ξεκινήσει να καταγράφουμε με σύμβολα αλλά και κάποια παιδιά με γράμματα, τα συμπεράσματα των παρατηρήσεών μας. Η γωνιά της μεταμφίεσης, μας έδωσε πολλά ερεθίσματα για παιχνίδι ρόλων κι έχουμε ήδη αποφασίσει με τα παιδιά να την κρατήσουμε ενεργή στην τάξη μας. Αν έχετε υλικό όπως υφάσματα, ρούχα, μάσκες, μαντίλια, τσάντες και οτιδήποτε υλικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μεταμφίεση και δεν το χρειάζεστε είναι καλοδεχούμενο ώστε να εμπλουτίσουμε ακόμη περισσότερο τις μεταμφιέσεις μας και τη γωνιά μας. Οι μεταμφιέσεις των παιδιών έφεραν στο προσκήνιο και κάποιες
κρυφές τους επιθυμίες:
Είμαι πολύ δυνατός σαν τον spiderman!
Εγώ τρέχω πολύ γρήγορα σαν τον McQueen!
Εγώ είμαι μια πριγκίπισσα με πολύ μακριά μαλλιά!
Εμείς όμως θέλοντας να δείξουμε στα παιδιά ότι όλοι έχουμε τέτοιες δυνατότητες κι όχι μόνο οι συγκεκριμένοι ήρωες, μπερδέψαμε τις δυνάμεις τους! Γελάσαμε πολύ αλλά και συνειδητοποιήσαμε ότι και οι πριγκίπισσες μπορούν να τρέξουν γρήγορα ή να είναι δυνατές αλλά και ένας spiderman μπορεί να φορέσει ρούχα ενός μάγειρα και να μαγειρέψει…

Τέλος, είμαστε έτοιμοι και για το αποκριάτικο πάρτι μας καθώς όλοι μαζί σκεφτήκαμε και οργανώσαμε τα παιχνίδια που θα παίξουμε και να μαγειρέψουμε τα φαγητά που θα φάμε…

Ο Μάρτιος είναι ο πρώτος μήνας της Άνοιξης και φέρνει μαζί του ανοιξιάτικά τραγούδια, ανθισμένα λουλούδια, ποίηση και περισσότερο ήλιο στον ουρανό μας. Η ομάδα μας θα περνάει όλο και περισσότερο χρόνο στον κήπο του σχολείου μας. Ο κήπος μας βοηθάει να τρέξουμε πολύ, να παίξουμε ομαδικά παιχνίδια, να οργανώσουμε τα δικά μας παιχνίδια από τη φαντασία μας αλλά και να δημιουργήσουμε καινούργιες γωνιές παιχνιδιών. Η δική μας ομάδα μέχρι στιγμής έχει σκεφτεί να οργανώσει δύο γωνιές. Η πρώτη κάτω από την τσουλήθρα όπου τα παιδιά ήδη χρησιμοποιούν τον χώρο σαν κρυψώνα και η 2η θα είναι τα Πολύχρωμα Κιάλια. Οι χρωματιστοί φακοί, που έχουν αυτά τα κιάλια έκαναν τη τάξη μας να φαίνεται διαφορετική! Άραγε με το φώς του ήλιου και τα διαφορετικά χρώματα των φακών πώς θα φαίνεται ο κήπος μας;;; Θα σας παρουσιάσουμε και τις δύο γωνιές όταν ετοιμαστούν!

Παράλληλα ο κήπος μας δίνει και πολλές ευκαιρίες για εξερεύνηση και έρευνα. Η αλλαγή του καιρού, το χώμα, τα ζουζούνια, οι πεταλούδες, τα λουλούδια..είναι κάθε χρόνο σημείο ενδιαφέροντος για όλες τις ομάδες. Κάπως έτσι θα αναζητήσουμε κι εμείς φέτος το επόμενο σχέδιο εργασίας μας.

Ακόμη, με αφορμή τον ερχομό της Άνοιξης και την Παγκόσμια μέρα Της Ποίησης στις 21 Μαρτίου και έχοντας ασχοληθεί με τις εποχές, θα έρθουμε σε επαφή και με αυτή τη μορφή του γραπτού λόγου και τη μαγεία του! Θα δοκιμάσουμε μάλιστα να δημιουργήσουμε και το δικό μας ποίημα.

Να έχουμε έναν πολύ όμορφο ανοιξιάτικο μήνα!

Φωτεινή Λιγνού

Δραστηριότητες στη Μουσική

Ομάδα κας Ελισάβετ και κας Φωτεινής: Με τις δύο ομάδες αυτόν τον μήνα θα ασχοληθούμε με τις οικογένειες των οργάνων. Με βάση και αφετηρία την συναισθηματική αγωγή, θα γνωρίσουμε τα κρουστά, τα πνευστά και τα έγχορδα μουσικά όργανα. Θα ακούσουμε τον ήχο που βγάζουν και θα παρατηρήσουμε τους διάφορους τρόπους που θα τα κάνουμε να τραγουδήσουν. Επίσης, σαν μήνας ποίησης που είναι ο Μάρτιος ,είναι μια καλή ευκαιρία να ασχοληθούμε και με την ποίηση.

Ομάδα κας Δέσποινας και κας Μαρικαίτης: Με την ομάδα θα δουλέψουμε πάνω στους μύθους του Αισώπου «Η αλεπού και ο κόρακας» και «ο λαγός και η χελώνα». Με αφετηρία το τονικό ύψος και τη δυναμική, καθώς και το τέμπο,θα πειραματιστούμε και θα αυτοσχεδιάσουμε δραματικά, κινησιολογικά και μουσικά. Θα παίξουμε με τους ρόλους των μύθων και θα προσπαθήσουμε να τους αποδώσουμε και σαν δραματοποίηση αλλά και σαν περιγραφική μουσική.

Καλό μήνα!

Γιώργος Σίνος

Δραστηριότητες στα Αγγλικά

Για τις ομάδες της κ. Ελισάβετ, κ. Μαρικαίτης και κ. Φωτεινής: I like to eat apples apples and bananas! Αυτό μας είπαν τα ζωάκια του κουκλοθέατρου που ήρθαν στην τάξη μας την προηγούμενη εβδομάδα!

Γι’ αυτό κι εμείς τον μήνα Μάρτιο θα ασχοληθούμε με τα φρούτα και τα λαχανικά! Apples, bananas, strawberries, carrots, broccoli κ πολλά άλλα! Θα τραγουδήσουμε για αυτά, θα δούμε τα χρώματα τους, θα διαβάσουμε βιβλία και θα φτιάξουμε φρουτοσαλάτες! 

Καλό μήνα 

Χαρά Μαλτεζου 

Δραστηριότητες στα Εικαστικά

Με την ομάδα της κ. Φωτεινής θα «μεταμορφώσουμε» τον εαυτό μας μέσα από φωτογραφίες χρησιμοποιώντας την τεχνική του κολάζ όπως έκανε στα έργα της η Hannah Hoch. Τα παιδιά θα χρησιμοποιήσουν και τη ζωγραφική με τέμπερες και μαρκαδόρους προσθέτοντας στοιχεία και λεπτομέρειες στο έργο τους. Η ζωγραφιά μας θα μεταμορφωθεί σε μια τρισδιάστατη μάσκα.

Με τις ομάδες της κ. Ελισάβετ και κ. Μαρικαίτης & κ. Δέσποινας θα δουλέψουμε τον ερχομό της Άνοιξης μέσα από τα έργα του Emil Nolde. «Παίζοντας με το νερό τα νεροχρώματα και το χρωματιστό ζυμαράκι θα πειραματιστούμε με τα διαφορετικά σχήματα και μεγέθη γνωρίζοντας ποικίλες τεχνικές ζωγραφικής αλλά και πλαστικής τέχνης.

Με την ομάδα της κ. Νίνας και κ. Ελένης θα γνωρίσουμε σταδιακά τα θερμά χρώματα και τα βασικά σχήματα των λουλουδιών. «Μπλέκοντας» τα χρώματα τα παιδιά θα δημιουργήσουν ομαδικά ένα μικρό βιβλίο «mix it up» όπως αυτό του Herve Tullet.

Καλό μήνα!

Ναταλία Φραγκαθούλα

Μεσημεριανά εργαστήρια

Εργαστήρι Κατασκευής Κούκλας με την κ. Μαρικαίτη: Τον προηγούμενο μήνα συζητήσαμε τι σκέφτονται τα παιδιά να ντυθούν τις απόκριες, έκανε το καθένα τη ζωγραφιά του και στη συνέχεια φτιάξαμε κούκλες από χαρτί εμπνευσμένες από τα σχέδια των παιδιών και τις ιδέες τους. Αυτό το μήνα μπαίνει επίσημα η άνοιξη, θα βγούμε στον κήπο έχοντας στο μυαλό πως θα φτιάξουμε κούκλες από φυσικά υλικά. Θα σκεφτούμε τι χαρακτηριστικά θα έχουν οι κούκλες μας και θα χρησιμοποιήσουμε τη φαντασία μας για να μετατρέψουμε τα υλικά αυτά σε χαρακτηριστικά του προσώπου, του σώματος αλλά και σε ρούχα. Για να δούμε τι θα δημιουργήσουν αυτή τη φορά τα παιδιά…

Εργαστήρι Παραμυθιού με την κ. Φωτεινή: Η ομάδα των μεγαλύτερων παιδιών έχει ήδη ξεκινήσει τη δανειστική μας βιβλιοθήκη. Τα παιδιά όντως προσέχουν τα βιβλία, είναι αρκετά συνεπή με την ημέρα παράδοσης αλλά το πιο όμορφο είναι ότι κάθε φορά που τα επιστρέφουν μας τα παρουσιάζουν στο εργαστήρι μας. Ήρθε όμως και η ώρα για τα μικρότερα παιδιά του σχολείου μας που συμμετέχουν στο μεσημεριανό μας εργαστήρι να ξεκινήσουμε τις ετοιμασίες για τη δική τους δανειστική βιβλιοθήκη.

Αυτό τον μήνα παρέα με τα μικρότερα παιδιά θα επιλέξουμε βιβλία ιδανικά για τη δική τους ηλικία, θα τα γνωρίσουμε, θα μιλήσουμε για τους κανόνες δανεισμού και θα σας ενημερώσουμε κι εσάς για να είστε ενήμεροι «συνεπιβάτες» στα ταξίδια των παραμυθιών.

«Yoga για… αρχάριους!» με την κ. Ελισάβετ: Έφτασε ο Μάρτιος!!! Άνοιξη!!! Όλα ανθίζουν και όλα μυρίζουν!!!
Αλήθεια εμείς πως μπορούμε να μυρίσουμε στη yoga;;
Η Άνοιξη και τα ανθισμένα λουλούδια θα μας βοηθήσουν να γνωρίσουμε καινούργιους τρόπους αναπνοών στη yoga αλλά και να ταξιδέψουμε σε δάση…πάρκα…στη φύση!!
Αν ο καιρός μας το επιτρέπει θα παίρνουμε τα στρώματα μας και θα βγαίνουμε έξω για να κάνουμε το μάθημα μας και να μιμηθούμε δέντρα …έντομα… πτηνά και αντικείμενα που υπάρχουν στον κήπο μας!!!

Εργαστήρι Γλυπτικής με τη κ. Δέσποινα: Οι δημιουργίες συνεχίζονται! Τους τελευταίους μήνες έχουμε πειραματιστεί αρκετά με τον πηλό και τις δυνατότητές του. Αυτόν τον μήνα θα ανακαλύψουμε με ποια άλλα υλικά μπορούμε να δημιουργήσουμε έργα γλυπτικής, όπως για παράδειγμα υλικά που βρίσκουμε στη φύση. Για να καλωσορίσουμε την άνοιξη θα εμπνευστούμε από αυτή για να δημιουργήσουμε τα δικά μας ανοιξιάτικα έργα.

Επισκέψεις- Εκδρομές- Θέατρα

Τετάρτη 9 Μαρτίου: Κουκλοθεατρική παράσταση το πρωί στο σχολείο «Τα 3 γουρουνάκια» από την κουκλοθεατρική ομάδα «Κιβωτός των Μύθων» της «Παραμυθοχώρας».

Μια μαγική βαλίτσα, 3 αγαπημένα γουρουνάκια και ένας… κακός λύκος!
Το κλασσικό αγαπημένο παραμύθι των Αδερφών Γκριμ ζωντανεύει με χειροποίητες κούκλες μαρότ, πρωτότυπα αξεσουάρ, μαγικά φτερά και πολύ μουσική αναδεικνύοντας τις αξίες της υπευθυνότητας, της αλληλεγγύης και των δεσμών της αγάπης.

Βόλτες στο Πάρκο για τις ομάδες της κ. Φωτεινής, κ. Μαρικαίτης και κ. Ελισάβετ: Η πρώτη μας βόλτα στο Πάρκο πήγε πάρα πολύ καλά! Είπαμε λοιπόν να το καθιερώσουμε και να πηγαίνουμε με κάθε ευκαιρία! Τώρα που έρχεται η Άνοιξη και θα συμβούν μεγάλες αλλαγές στη φύση το Πάρκο θα είναι το νέο πεδίο των εξερευνήσεων μας και παρατήρησης!

Ανακοινώσεις

Συναντήσεις γονιών με τις δασκάλες

Για αυτό το μήνα , όπως έχουμε ήδη ενημερώσει δε θα έχουμε προγραμματισμένα απογευματινά ραντεβού με τη δασκάλα των παιδιών. Εννοείται ότι για ότι θέλετε να συζητήσουμε υπάρχει πάντα χρόνος μετά από συνεννόηση.

Η επόμενη προσωπική συνάντηση θα είναι τον Απρίλιο τις παρακάτω ημερομηνίες:

Τετάρτη 6/4: Για τους γονείς των παιδιών των ομάδων της κ. Ελισάβετ και της κ. Νίνας.

Δευτέρα 11/4: Για τους γονείς των παιδιών των ομάδων της κ. Φωτεινής και κ. Μαρικαίτης.

Τον Απρίλιο θα μπορείτε να έχετε συνάντηση και με τους Δασκάλους των Ειδικοτήτων:

Με τον κ. Γιώργο, Δάσκαλο Μουσικής: Τις Τετάρτες 6/4 και 13/4 18:00- 21:00

Με την κ. Ναταλία, Δασκάλα Εικαστικών: θα ανακοινωθούν

Με την κ. Χαρά, Δασκάλα Αγγλικών: Πέμπτη 7/4 12:00- 13:00 και Παρασκευή 8/4 09:00- 11:00 και 13:00- 14:30.

Θα σας ενημερώσουμε πότε να δηλώσετε συμμετοχή.

Ενημέρωση

Σύμφωνα με τις τελευταίες οδηγίες του ΕΦΕΤ ότι τρόφιμο έρχεται από τα παιδιά στο σχολείο (πχ. απογευματινό) πρέπει να γράφει πάνω το όνομα του παιδιού.

Καλό μήνα!

Καλή Άνοιξη!

 

Καλό μήνα!